Întrebări frecvente

PROGRAM DE FIDELITATE
  • Cum pot să-mi verific soldul de puncte?

    Vizitând secţiunea Avantajele Cardurilor Sephora, de pe pagina noastră de internet, http://fidelitate.Sephora.ro/ro_compte veţi afla despre avantajele şi privilegiile de care vă puteţi bucura.

  • Achiziţia mea nu a fost înregistrată în soldul meu de puncte.

    Punctele acumulate in urma cumparaturilor dvs. la Sephora, apar în contul dvs. de fidelitate după 72 de ore, dacă aţi prezentat cardul la casă. În caz contrar, puteţi merge la un magazin Sephora, cu bonul fiscal şi cu cardul de fidelitate. Un consultant Sephora va putea să crediteze numărul de puncte corespunzător achiziţiilor dvs. anterioare.

  • Cum pot să-mi modific datele personale?

    Va puteti actualiza instant datele personale accesand urmatorul link: http://fidelitate.Sephora.ro/, sectiunea "Datele mele". Vi se vor solicita: numele, numarul cardului de fidelitate Sephora, adresa de email sau numarul de telefon mobil. De asemenea, puteti contacta oricare magazin Sephora din Romania pentru a va actualiza datele personale.

  • Cum obţin un nou card dacă cel anterior s-a pierdut?

    Puteţi solicita emiterea unui nou card prin e-mail la fidelitate@sephora.ro, menţionând adresa, sau prin telefon la 031.4328.880, de luni pana vineri, intre orele 10:00 si 21:00. Veţi primi noul card în termen de 3-4 săptămâni. Între timp, pentru a continua să câştigaţi puncte când faceţi cumpărături, nu uitaţi să vă lasati datele atunci când ajungeţi la casă, într-un magazin Sephora. Astfel, punctele echivalente valorii achiziţiei dvs. vor fi creditate în contul dvs.

  • Ce se întâmplă dacă am două carduri de fidelitate?

    Contactati Serviciul Clienti Sephora via e-mail la: fidelitate@sephora.ro sau prin telefon la: 031.4328.880, de luni pana vineri, intre orele 10:00 si 21:00. Un consultant va fuziona toate punctele pe unul din cardurile de loialitate.

  • Cum îmi sunt trimise ofertele Sephora?

    Înregistrarea în programul de fidelitate Sephora vă permite să primiţi oferte din magazin. Aceste oferte vă pot fi trimise prin poştă, sms sau prin e-mail, în funcţie de informaţiile pe care le-aţi transmis când v-aţi înregistrat in programul de fidelitate.

  • Cand pot intra in posesia voucherului de 10% reducere?

    La fiecare 650 de puncte (1 leu = 1 punct) sau la 4 zile de cumparaturi, in 4 zile diferite. *Reducerea este valabilă pentru următoarea tranzacţie, în conformitate cu condiţiile menţionate în programul de fidelitate, pe baza cuponului de reducere sau a SMS-ului. 4 zile de cumpărături se referă la 4 tranzacţii efectuate în magazinele Sephora în 4 zile diferite, pe acelaşi număr de card de fidelitate.

  • Cat timp am la dispozitie pentru a utiliza voucherul de 10% reducere?

    Voucherul de 10% reducere este valabil 6 luni din momentul emiterii şi nu se cumuleaza cu alte reduceri sau oferte existente în magazin.

  • Acumuland mai multe puncte pot primi mai multe cadouri?

    Mai multe puncte, mai multe cupoane de reducere de 10%! La fiecare 650 de puncte (1 leu = 1 punct) sau la 4 zile de cumparaturi, in 4 zile diferite.

CARDUL WHITE
CARDUL BLACK
  • Care sunt avantajele Cardului de Fidelitate Sephora Black?

    La fiecare 650 de puncte acumulate sau 4 zile diferite de cumpărături, beneficiati de 10% reducere pentru următoarea tranzacţie*. Vânzări private: 20% reducere** Un cadou*** aniversar, o atenţie specială în această zi excepţională. X2 puncte la următoarea tranzacţie**** *Reducerea este valabilă pentru următoarea tranzacţie în conformitate cu condiţiile menţionate în programul de fidelitate, pe baza cuponului de reducere sau a SMS-ului. 4 zile de cumpărături se referă la 4 tranzacţii efectuate în magazinele Sephora în 4 zile diferite, pe acelaşi număr de card de fidelitate. Oferta este valabilă 6 luni din momentul emiterii şi nu se cumuleaza cu alte reduceri sau oferte existente în magazin. Vă rugăm să prezentaţi cardul la fiecare tranzacţie pentru a vi se înregistra cumpărăturile. ** Reducerea este valabilă pe baza cuponului sau a SMS-ului de reducere 20% în condiţiile menţionate în programul de fidelitate. ***Cadoul se oferă la simpla vizită, în oricare magazin Sephora din România, în limita stocului disponibil, in baza invitaţiei/sms-ului, doar în perioada specificata. **** Ofertă valabilă pentru punctele generate la o tranzacţie efectuată în perioada menţionată, pe baza acestei invitaţii. Regulamentul şi condiţiile programului de fidelitate sunt disponibile în magazinele Sephora sau pe website la adresa www.sephora.ro.

  • Cum pot obtine Cardul de Fidelitate Sephora Black?
    Obtineti Cardul de Fidelitate Sephora Black la 650 de puncte (1 leu = 1 punct) sau la 4 zile de cumparaturi, in 4 zile diferite.
CARDUL GOLD
  • Care sunt beneficiile Cardului de Fidelitate Sephora Gold?

    Cu Cardul de Fidelitate Sephora Gold, toate achiziţiile dvs. din magazine sunt răsplătite. În calitate de client deţinător al unui Card de Fideliate Sephora Gold, beneficiaţi de o linie de telefon dedicată, gratuită, pentru Serviciul Clienti, de cupoane de 10% reducere, vanzari private cu discount de 20%, oferte exclusive pe tot parcusrul anului, cadou aniversar - voucher de 100 lei si multe alte oferte privilegiate. Pentru mai multe detalii, consultantii nostri va stau la dispozitie: fidelitate@sephora.ro, sau prin telefon la 0800800333, de luni pana vineri, intre orele 10:00 si 21:00 (apel gratuit din rețelele de telefonie fixǎ și mobilǎ din România).

  • Doresc sa beneficiez de ofertele cardului meu de fidelitate Gold, pe cine ar trebui sa contactez?

    In calitate de client deţinător al unui Card de Fideliate Sephora Gold, beneficiaţi de o linie de telefon dedicată, gratuită. Serviciul Clienti Sephora este accesibil de luni pana vineri, intre orele 10.00 – 21.00 la telefon 0800800333 (apel gratuit din rețelele de telefonie fixǎ și mobilǎ din România) sau email: fidelitate@sephora.ro

Pentru mai multe întrebări vă rugăm să ne transmiteţi un e-mail la fidelitate@sephora.ro. Vom procesa cererile dvs. cât se poate de repede şi vom reveni la dvs. în cel mai scurt timp.
*Va fi înregistrată doar o plată pe zi.
** Voucherul cu care vă puteţi primi cadoul este valabil la următoarea dvs. tranzacţie.