REGULAMENTUL PROGRAMULUI DE FIDELIZARE “SEPHORA“
1. ORGANIZATOR

Organizatorul prezentului Program de Fidelizare este societatea SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A., cu sediul in str. Vulturilor nr. 18-18A, Bucuresti, sector 3, Romania, avand C.U.I. RO 13434907, numar de inregistrare in Registrul Comertului J40/9300/2000. SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A. este operator de date cu caracter personal, notificat la A.N.S.P.D.C.P. sub numarul de inregistrare 11467/05.2009.

2. DESCRIEREA PROGRAMULUI DE FIDELIZARE “SEPHORA”

Prezentul Program este un sistem creat de Organizator in vederea fidelizarii clientilor prin acordarea de avantaje ca urmare a efectuarii de cumparaturi din magazinele “Sephora”, prin intermediul a trei tipuri de carduri corespunzand celor trei etape de fidelizare, respectiv “White”, “Black” si “Gold”.

Cardul Sephora White este oferit oricarui client, cu ocazia efectuarii primei cumparaturi in magazinele “Sephora”. Prin intermediul cardului “White”, clientii pot beneficia de:

  • un lac de unghii marca “Sephora”, la urmatoarea vizita in magazin, oferta ce este disponibila o singura data la urmatoarea tranzactie, valabila 2 (doua) luni de la emiterea cardului “White”, in orice magazin Sephora din Romania. Oferta nu este valabila in aceeasi zi;
  • 10% reducere la fiecare 650 de puncte (1 leu = 1 punct) acumulate pe cardul “White”, reducerea fiind valabila la urmatoarea tranzactie, pe baza cuponului de reducere sau a unui sms primit de la Organizator in acest sens;
  • 10% reducere la 4 (patru) zile de cumparaturi (4 zile de cumparaturi se refera la 4 tranzactii efectuate in magazinele Sephora in 4 zile diferite), pe acelasi numar de card de fidelitate. Oferta este valabila 6 (sase) luni din momentul emiterii. Clientul are obligatia de a prezenta cardul la fiecare tranzactie pentru a i se inregistra cumparaturile;
  • oferte personalizate si cadouri exlusive pe tot parcursul anului, conform politicii de marketing a Organizatorului;
  • cont pe site-ul web, in vederea verificarii statusului cardului.

Cardul Sephora Black este automat oferit clientilor inscrisi in Programul de Fidelizare, ce acumuleaza 650 de puncte sau care efectueaza cumparaturi in 4 zile diferite, clientii fiind astfel incadrati in cea de-a doua etapa din ierarhia de fidelizare. Odata ce clientul a acumulat numarul de puncte mentionat mai sus si a primit cardul “Black”, acesta nu poate reveni la etapa precedenta, respectiv “White”. Prin intermediul cardului “Black”, clientii pot beneficia de:

  • 10% reducere la fiecare 650 de puncte (1 leu = 1 punct) acumulate pe cardul “White”, reducerea fiind valabila la urmatoarea tranzactie, pe baza cuponului de reducere sau a unui sms primit de la Organizator in acest sens, cu respectarea conditiilor expres mentionate;
  • 10% reducere la 4 (patru) zile de cumparaturi (4 zile de cumparaturi se refera la 4 tranzactii efectuate in magazinele Sephora in 4 zile diferite), pe acelasi numar de card de fidelitate. Oferta este valabila 6 (sase) luni din momentul emiterii. Clientul are obligatia de a prezenta cardul la fiecare tranzactie pentru a i se inregistra cumparaturile;
  • un cadou, ales de Organizator, cu ocazia zilei de nastere a clientului;
  • vanzari private cu 20% reducere la toate cumparaturile, reducerea fiind valabila pe baza cuponului de reducere sau a unui sms primit de la Organizator, ce indica reducerea de 20%, cu respectarea conditiilor expres mentionate;
  • cont pe site-ul web, in vederea verificarii statusului cardului.

Cardul Sephora Gold este automat oferit clientilor ce acumuleaza 6500 (sasemiicincisute) de puncte. Odata ce clientul a acumulat numarul de puncte mentionat mai sus si a primit cardul “Gold”, acesta nu poate reveni la etapa precedenta, respectiv “Black”. Prin intermediul cardului “Gold”, clientii pot beneficia de:

  • un cadou cu ocazia zilei de nastere a clientului, reprezentand un voucher/card cadou in valoare de 100 (unasuta) lei. Cardul cadou este netransmisibil, putand fi folosit doar de titularul acestuia. Cardul cadou se ofera o singura data si va fi transmis membrului in luna in care acesta isi serbeaza ziua de nastere. Pentru a putea beneficia de acest avantaj, membrul trebuie sa remita in magazin cardul cadou in original. Prezentele conditii de utilizare se completeaza cu prevederile suplimentare mentionate pe cardul cadou;
  • voucher de reducere de 10%, acordat cu ocazia acumularii a 650 (sasesutecincizeci) de puncte sau a 4 (patru) zile de cumparaturi (4 zile de cumparaturi se refera la 4 tranzactii efectuate in magazinele Sephora in 4 zile diferite). Avantajul este valabil la urmatoarea achizitie, in baza voucherului de reducere de 10%. Prezentele conditii de utilizare se completeaza cu prevederile suplimentare mentionate pe voucherul de reducere;
  • livrare gratuita pentru orice comanda efectuata prin intermediul site-ului de vanzari online www.sephora.ro, de indata ce site-ul de comert online va fi functional in Romania. Avantajul este valabil pentru toate cumparaturile online realizate in Romania, fara limitare in ceea ce priveste valoarea acestora. Pentru a beneficia de avantaj, membrul este obligat sa introduca numarul cardului sau de fidelitate cu ocazia plasarii comenzii pe site-ul indicat mai sus;
  • acces gratuit la un stand de frumusete, pe baza de programare, o data pe luna. In baza acestui avantaj, membrul poate beneficia de o gama de servicii din domeniul frumusetii, cu exceptia celor specifice saloanelor de infrumusetare. Programarea se realizeaza in magazinele Sephora ce ofera aceste servicii, o lista a acestora putand fi accesata prin contactarea Serviciului Clienti la numarul de telefon 031.4328.880 (apel gratuit din retelele de telefonie fixa si mobila din Romania). Avantajul este valabil in limita a 12 (douasprezece) servicii oferite in cursul unui an, conform disponibilitatii;
  • linie suport dedicata, pentru a obtine mereu mai multe avantaje. Serviciul telefonic este disponibil din Romania, de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 21:00, cu exceptia zilelor libere conform legii, la numarul de telefon 0800.800.333 (apel gratuit din retelele de telefonie fixa si mobila din Romania);
  • vanzari private cu durate mai lungi, conform politicii de marketing a Organizatorului;
  • oferte exlusive pe tot parcursul anului, conform politicii de marketing a Organizatorului;
  • newsletter dedicat “Sephora Gold”;
  • acces la petreceri private, organizate cu ocazia lansarii unui nou produs sau a unei noi marci cosmetice, in cadrul carora membrii pot previzualiza noile produse;
  • cadouri exclusive oferite cu ocazia vizitei in magazin de Craciun si Ziua Mamei;
  • cont pe site-ul web, in vederea verificarii statusului cardului.
3. CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE LA PROGRAMUL DE FIDELIZARE SEPHORA

In programul de Fidelizare Sephora se poate inscrie orice persoana cu varsta de peste 18 ani si care detine capacitate deplina de exercitiu. Persoanele sub 18 ani pot participa doar cu acordul scris al tutorelui. Cardul de Fidelitate Sephora se emite fara perceperea unui cost, oricarei persoane fizice care achizitioneaza produse sau servicii din orice magazin Sephora din Romania, in conditiile precizate mai sus. Prin inscrierea in prezentul Program de Fidelizare, clientii isi exprima acceptul cu privire la termenii si conditiile Programului si se obliga sa respecte conditiile prezentului Regulament. Cardul este nominal și netransmisibil, reprezentantii Organizatorului avand dreptul de a verifica valabilitatea acestuia. Cardul de Fidelitate se acorda clientului dupa momentul completarii si insusirii Formularului de Inscriere, in scris in magazinele Sephora sau prin telefon ori e-mail, prin intermediul Serviciului Clienti al Sephora. Toate informatiile solicitate in formular sunt obligatorii, lipsa acestora ducand la imposibilitatea Organizatorului de a inregistra clientul in Programul de Fidelizare Sephora. Clientilor li se aduce la cunostinta faptul ca, fara completarea tuturor datelor in mod corect si lizibil, nu se va putea face inregistrarea in Programul de Fidelizare Sephora. Organizatorul are dreptul, iar clientii iau la cunostinta de aceasta imprejurare, de a modifica in orice moment modul de oferire a cardului, modificarile urmand a fi valabile doar pentru viitor. Cardul de fidelitate da dreptul titularului, la prezentarea acestuia, de a acumula puncte in momentul efectuarii unei tranzactii, in oricare din magazinele Sephora din Romania. Punctele acumulate nu pot fi transferate catre un alt client sau schimbate in bani sau produse. Calitatea de membru al Programului de Fidelizare permite titularului cardului ca la fiecare tranzactie la care prezinta Cardul de Fidelitate, pentru 1 leu cheltuit, sa acumuleze 1 punct in contul sau. Reducerea se aplica la oricare dintre produsele alese, pe baza SMS-ului sau a cuponului de reducere in conditiile specificate pe acesta si se poate folosi doar o singura data pe parcursul unei zile si nu poate fi cumulat cu alte promotii sau oferte valabile in magazin. Pentru claritate, se precizeaza expres ca, pentru a i se inregistra cumparaturile, Clientul are obligatia de a prezenta cardul la fiecare tranzactie. Cardul de Fidelitate nu este un instrument de plata. Posesorul nu poate achizitiona produse pe baza acestui card, poate doar beneficia de privilegiile oferite de catre Organizator conform prezentului Regulament.

4. INLOCUIREA CARDURILOR

In cazul in care Cardul de Fidelitate este pierdut, furat sau deteriorat, participantul are dreptul la un nou card. Organizatorul are dreptul de a verifica daca inlocuirea este sau nu temeinic motivata.

5. DURATA SI INCETAREA PROGRAMULUI DE FIDELIZARE

Prezentul Program de Fidelizare se desfasoara pe perioada nedeterminata de timp, Organizatorul avand dreptul de a dispune in mod unilateral si cu efect imediat, modificarea, suspendarea sau incetarea acestuia, la libera sa alegere, fara transmiterea unei notificari prealabile. In oricare dintre aceste cazuri, membrii Programului nu vor avea dreptul de a face niciun fel de contestatie impotriva masurii luate de Organizatorul SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A., pentru niciun motiv. Nicio modificare, suspendare sau incetare nu poate indreptati un membru sau client de a solicita indemnizatii sau despagubiri de orice fel. O versiune actualizata a Regulamentului Programului de Fidelizare Sephora este valabila in permanenta pe site-ul Organizatorului. Membrii Programului de Fidelizare sunt invitati sa verifice cu periodicitate prevederile Regulamentului.

In cazul in care posesorul cardului nu realizeaza nicio tranzactie pe o durata de 18 (optsprezece) luni consecutive, cardul va fi dezactivat definitiv in mod automat de catre Organizator, iar punctele acumulate pana la acea data vor fi anulate. SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A. are dreptul de a dezactiva sau suspenda definitiv un Card de Fidelitate, in caz de frauda, tentativa de frauda sau in cazul unei folosiri inadecvate a Programului de Fidelizare. Organizatorul este exonerat de orice raspundere pentru toate consecintele, directe sau indirecte, ale eventualelor disfunctionalitati ale Programului de Fidelizare. Organizatorul va face cu toate acestea eforturi astfel incat, in cazul unor disfunctionalitati, membrii sa poata beneficia de punctele acumulate pana la momentul respectiv.

6. NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, subscrisa SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A. si imputernicitii SUPERCARD SOLUTIONS & SERVICES S.R.L. si WEBHELP ROMANIA S.R.L avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, publicitate, transmitere oferte, emiterea Cardului de Fidelitate. Nu sunteti sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind insa necesare pentru inscrierea in Programul de Fidelitate. Refuzul dvs. de a furniza datele solicitate prin formularul de inscriere determina imposibilitatea inscrierii in Programul de Fidelitate. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si pot fi comunicate numai in Franta, catre societati ce fac parte din grupul de firme din care face parte si subscrisa SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor cu caracter personal care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa datata si semnata, unui director de magazin in orice locatie Sephora, la tel: 031.4328.880 (nr. cu tarif normal) sau la e-mail fidelitate@sephora.ro.

De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Datele dumneavoastra pot fi transferate in Franta, in scopuri de statistica, marketing si publicitate.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Observatie: *orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
Modalitatea de informare „verbal" se utilizeaza, in mod exceptional, in situatia in care nu se poate realiza informarea in alte modalitati (ex: informare prin intermediul convorbiri telefonice, daca acestea sunt inregistrate).
Varianta valabila la data de 01.02.2016