TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA
1. SCOP

Programul de fidelitate Sephora (denumit în continuare "Programul de Fidelitate Sephora") este un program administrat de SEPHORA COSMETICS ROMANIA S.A., cu sediul în Spaiul Unirii, Numărul 165, Clădirea TN2 Offices, Etajul 7, sector 3, România, avand C.U.I. RO 13434907, număr de înregistrare în Registrul Comertului J40/9300/2000. În funcție de numărul de achiziții efectuate la Sephora, respectiv zilele de cumpărături (1 zi de cumpărături = 1 zi cu tranzacții cu sold pozitiv) și punctele acumulate, acest program oferă dreptul la beneficii și/sau oferte exclusive.

Programul de Fidelitate Sephora include trei etape:

  • programul Sephora White,
  • programul Sephora Black și
  • programul Sephora Gold.

Programul de Fidelitate Sephora oferă membrilor dreptul la un card de fidelitate fizic (denumit în continuare "Cardul de Fidelitate"). Acesta este un Card "Sephora White" în cadrul programului Sephora White, unul "Sephora Black" în cadrul programului Sephora Black și unul "Sephora Gold" în cadrul programului Sephora Gold.

2. ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAMUL DE FIDELITATE SEPHORA
2.1 Eligibilitatea pentru Programul de Fidelitate Sephora

Programul de Fidelitate Sephora este rezervat persoanelor care au o adresă poștală în România și care au furnizat anumite date cu caracter personal, conform prevederilor articolului 5 "Date personale" ale prezentului document de termeni și condiții.

Programul de Fidelitate Sephora este rezervat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani.

Sephora își rezervă posibilitatea de a solicita în orice moment un document care să facă dovada identității persoanelor care doresc să se înscrie sau care s-au înscris în Programul de Fidelitate Sephora, în special în cazul duplicării numelor.

2.2 Condiții pentru obținerea Cardului Sephora White

Cardul Sephora White este disponibil gratuit oricărui client, la cerere, la momentul efectuării primei achiziții. Poate fi obținut în magazinele Sephora din România sau pe site-ul sephora.ro.

În momentul înscrierii în programul de Fidelitate Sephora, membrul este invitat să introducă informațiile sale personale pe formularul de înscriere disponibil în magazine la casa de marcat sau pe sephora.ro. Aceste informații personale sunt prelucrate în conformitate cu articolul 5 "Date personale" ale prezentului document de termeni și condiții.

Înscrierea în Programul de Fidelitate Sephora poate fi înregistrată în baza electronică Sephora doar dacă informațiile furnizate în momentul înscrierii sunt complete, în conformitate cu formatul solicitat și utilizabile. Este responsabilitatea fiecărui membru să actualizeze informațiile sale în magazin sau pe site-ul sephora.ro. În orice caz, Sephora nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care membrul nu primește o ofertă din cauza unor informații neactualizate sau inexacte.

Sephora își rezervă dreptul de a modifica condițiile de emitere a Cardului Sephora White în orice moment.

2.3 Condiții pentru obținerea Cardului Sephora Black

Cardul Sephora Black este oferit gratuit titularului unui Card Sephora White care :

  • a acumulat 4 zile de cumpărături cu Cardul Sephora White (1 zi de cumpărături = 1 zi cu tranzacții cu sold pozitiv)

sau

  • a obținut un minimum de 650 de puncte (1 leu de achiziții = 1 punct) de la activarea Cardului său Sephora White, în magazinele Sephora din România sau pe sit-ul sephora.ro.

Cardul Sephora Black este pus la dispoziția membrilor în săptămânile care urmează celor 4 zile de cumpărături sau atingerii pragului de 650 de puncte.

Eliberarea Cardului Sephora Black și înregistrarea acestuia în baza electronică Sephora sunt posibile numai dacă informațiile furnizate la înscrierea pentru Cardul Sephora White sunt actualizate, complete, lizibile și utilizabile.

Sephora își rezervă dreptul de a modifica condițiile de emitere a Cardului Sephora Black în orice moment.

2.4 Condiții de obținere a Cardului Sephora Gold

Cardul Sephora Gold este oferit gratuit titularului unui Card Sephora Black care a acumulat 6500 de puncte (1 leu de achiziții = 1 punct) cu Cardul său Sephora Black în ultimele 12 luni.

Cardul Sephora Gold este pus la dispoziția membrilor în săptămânile care urmează atingerii pragului de 6500 de puncte menționat mai sus.

Eliberarea Cardului Sephora Gold și înregistrarea acestuia în baza electronică Sephora sunt posibile numai dacă informațiile furnizate la înscriere sunt actualizate, complete, lizibile și utilizabile.

Sephora își rezervă dreptul de a modifica condițiile de emitere a Cardului Sephora Gold în orice moment.

3. CONDIȚIILE DE UTILIZARE A PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA

Cardurile Programului de Fidelitate Sephora sunt nominale, personale și rezervate persoanelor fizice pentru uz propriu, cardurile nu pot fi utilizate pentru achiziții efectuate de persoane juridice. Acestea sunt netransmisibilie și nu reprezintă, în niciun caz, carduri de plată.

Nu poate exista mai mult de un singur Card de Fidelitate pentru aceeasi persoană (același nume, prenume, adresă, e-mail și/sau SMS), iar beneficiile asociate nu pot fi acumulate. Sephora își rezervă posibilitatea de a efectua orice verificare pentru a examina validitatea înscrierii. În cazul în care Sephora constată că aceeași persoană deține mai multe Carduri ale Programului de Fidelitate Sephora, datele și beneficiile membrului vor fi înregistrate o singură dată pe același Card și cardurile suplimentare vor fi dezactivate, iar punctele și beneficiile duplicate vor fi eliminate. Se specifică faptul că un membru poate oricând să acceseze spațiul său de client pe site-ul sephora.ro, sau în magazinele Sephora.

Membrii se angajează să utilizeze Programul de Fidelitate Sephora în conformitate cu prevederile prezentului document de termeni și condiții generale. În caz contrar, Sephora își rezervă posibilitatea de a suspenda sau a închide contul de fidelitate al membrului, de a dezactiva sau de a îndepărta punctele de pe Cardul sau Cardurile de Fidelitate Sephora, în condițiile stipulate în Articolul "Suspendare / Dezactivare / Pierdere puncte".

4. BENEFICIILE PROGRAMULUI DE FIDELITATE SEPHORA
4.1 Pentru deținătorii Cardului Sephora White

Cardul Sephora White permite deținătorul său, la prezentarea acestuia, să acumuleze zile de cumpărături și puncte în magazinele Sephora din România si pe site-ul sephora.ro și să aibă acces la ofertele programului Sephora White.

Numărul de zile de cumpărături și numărul de puncte sunt inregistrate de la obținerea Cardului Sephora White. Numarul de zile de cumpărături crește cu fiecare zi cu tranzacții cu sold pozitiv. Numărul de puncte crește, de asemenea, conform următoarei scale: 1 leu de achiziții = 1 punct.

Se specifică faptul că actualizarea punctelor online nu are loc în timp real în contul membrului.

4.2 Pentru deținătorii Cardului Sephora Black

Cardul Sephora Black permite deținătorului său, la prezentarea acestuia, să acumuleze zile de cumpărături și puncte în magazinele Sephora din România si pe site-ul sephora.ro și să aibă acces la ofertele programului Sephora Black.

Atunci când contravaloarea achizițiilor atinge un prag de 4 zile de cumpărături (1 zi de cumpărături = 1 zi cu tranzacții cu sold pozitiv) sau numărul de puncte atinge pragul de 650 de puncte (1 leu de cumpărături = 1 punct), membrul beneficiază de un cupon de 10% reducere la următoarea achiziție. Această oferta strict personală este valabilă o singură dată în perioada indicată pe cuponul de reducere sau SMS pentru suma totală a achizițiilor (excluzând costurile de livrare) la prezentarea Cardului Sephora Black în magazinele Sephora din România, pe site-ul sephora.ro introducând codul specificat în comunicarea trimisă membrului (o singură ofertă utilizabilă pe comandă). Această ofertă nu poate fi cumulată cu nicio altă ofertă sau promoție și nu este valabilă pentru achiziționarea de servicii, vouchere, carduri cadou Sephora, produse cu preț redus, produse vândute în cadrul acțiunilor de caritate și alte oferte exclusive specificate în magazin, pe sephora.ro. Acest cupon de reducere nu poate fi în niciun caz transferat sau schimbat pentru contravaloarea sa în numerar.

4.3 Pentru titularii Cardului Sephora Gold

Cardul Sephora Gold permite deținătorul său, la prezentarea acestuia, să acumuleze zile de cumpărături și puncte în magazinele Sephora din România sau pe sephora.ro și să aibă acces la ofertele din programul Sephora Gold.

În cazul în care sunt acumulate 4 zile de cumpărături (1 zi de cumpărături = 1 zi cu tranzacții cu sold pozitiv) sau numărul de puncte atinge pragul de 650 de puncte (1 leu de achiziții = 1 punct), membrul beneficiază de un cupon de reducere de 10% valabil pentru următoarea achiziție. Această oferta strict personală este valabilă o singură dată în perioada indicată pe cuponul de reducere sau SMS pentru suma totală a achizițiilor (excluzând costurile de livrare) la prezentarea Cardului Sephora Gold în magazinele Sephora din România sau pe site-ul sephora.ro introducând codul specificat în comunicarea trimisă membrului (o singură ofertă utilizabilă pe comandă). Această ofertă nu poate fi cumulată cu nicio altă ofertă sau promoție și nu este valabilă pentru achiziționarea de servicii, vouchere, carduri cadou Sephora, produse cu preț redus, produse vândute în cadrul acțiunilor de caritate și alte oferte exclusive specificate în magazin sau pe sephora.ro.

Acest cupon de reducere nu poate fi în niciun caz transferat sau schimbat pentru contravaloarea sa în numerar.

4.4 Prevederi comune tuturor Cardurilor Programului de Fidelitate Sephora

Zilele de cumpărături sau punctele acumulate nu pot fi transferate sau schimbate pentru contravaloarea lor în numerar.

În cazul unei cereri de retur într-un magazin sau pe site-ul sephora.ro, Sephora își rezervă posibilitatea de a reduce numărul total de puncte acumulate pe cardul Programului de Fidelitate Sephora cu numărul de puncte acumulate odată cu achiziționarea produsului a cărui rambursare este solicitată.

Numărul de zile de cumpărături și numărul de puncte acumulate pot fi consultate:

  • în magazin: printr-o solicitare adresată unui consultant de vânzări,
    • telefonic:
      • Pentru Cardurile Sephora White și Sephora Black: la 031 432 8880 (numar cu tarif normal);
      • Pentru Cardurile Sephora Gold la 0800.800.333 (apel gratuit din retelele de telefonie fixa si mobila din Romania).
    • pe site-ul sephora.ro în secțiunea "Contul meu", fiind specificat faptul că actualizarea onlinie nu are loc în timp real.

    Este posibil ca noile înscrieri și achizițiile efectuate cu mai puțin de 70 de zile înainte de data de începere a unei oferte rezervate membrilor (White/Black sau Gold) să nu poată fi luate în considerare la selectarea membrilor care vor beneficia de această ofertă.

    Beneficiile oferite deținătorului unui card al Programului de Fidelitate Sephora pot varia conform informațiilor transmise de acesta și de preferințele sale de comunicare (adresa poștală și/sau e-mail și/sau SMS). În acest context, se specifică în mod expres că obținerea anumitor beneficii este legată de mijloacele de comunicare alese de membru.

    5. DATE PERSONALE
    5.1 Mijloace de colectare

    Sephora colectează datele personale ale membrului în momentul înscrierii în Programul de Fidelitate Sephora pe site-ul sephora.ro sau într-un magazin.

    Aceste informații sunt colectate de către consultantul de vânzări din magazin în scris, prin intermediul formularului de înscriere sau pe site-ul sephora.ro.

    Atunci când clientul are deja un cont pe site-ul sephora.ro și dorește să se înscrie în Programul de Fidelitate Sephora, trebuie doar să finalizeze procesul de cumpărare online și să bifeze acordul de obținere a cardului de Fidelitate Sephora. Datele contului online declarate la întocmire sunt utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului de Fidelitate Sephora menționat în condițiile stabilite în prezentul document de Termeni și Condiții Generale, precum și în conformitate cu termenii Politicilor de Confidențialitate și Cookie-uri. În plus, membrul își poate utiliza Cardul de Fidelitate emis într-unul din magazinele Sephora la contul său online pentru a beneficia de avantajele sale pe site-ul sephora.ro. Prin urmare, membrul trebuie să introducă numărul Cardului său de Fidelitate în momentul efectuării unei tranzacții pe sephora.ro.

    5.2 Datele colectate

    Următoarele informații sunt obligatorii pentru înscrierea în Programul de Fidelitate Sephora: titlu, nume, prenume, adresă poștală. Data nașterii, adresa de e-mail si numarul de telefon sunt date optionale, solicitate de Sephora la momentul înscrierii, pentru a cunoaște mai bine membrul și, dacă este necesar, pentru a-i transmite comunicări adaptate profilului și preferințelor sale. Autentificarea pe site-ul sephora.ro, in secțiunea „Cardul Sephora”, se poate face doar cu numarul cardului de fidelitate si adresa de e-mail sau numarul de telefon.

    Participarea la programul de Fidelitate Sephora și primirea de oferte și beneficii sunt posibilie doar în urma furnizării acestor informații.

    5.3 Scop

    Sephora păstrează informațiile referitoare la istoricul achizițiilor membrilor și la utilizarea serviciilor atunci când acestia din urmă prezintă sau introduc numărul Cardului de Fidelitate Sephora. Această conservare este necesară pentru a gestiona eligibilitatea membrului pentru diferitele beneficii ale Programului de Fidelitate Sephora și pentru a asigura buna execuție a acestuia. Mai mult, aceste informații sunt folosite pentru a transmite membrilor oferte, știri sau publicitate personalizată în funcție de achizițiile anterioare și/sau interesele acestora.

    5.4 Perioada de păstrare

    Informațiile privind membrii sunt păstrate de Sephora pentru o perioadă care nu depășește durata necesară scopurilor pentru care au fost colectate, pe durata perioadei de apartenență la Programul de Fidelitate Sephora, plus statutul de prescripție aplicabil în special în scopurile de a păstra dovada tranzacțiilor și de a permite companiei Sephora să își îndeplinească obligațiile legale.

    5.5 Recipienți

    Aceste informatii sunt transmise afiliatilor nostri si tuturor magazinelor Sephora in cadrul gestionarii programului nostru de fidelitate, precum si furnizorilor de servicii, atunci cand este necesar sa va furnizam serviciul solicitat. Unele dintre aceste informatii (inclusiv istoricul achizitiilor si profilul) pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri, in funcție de optiunile dvs. de distribuire, pentru ca acestia sa va poata trimite oferte personalizate.

    5.6 Transferuri de date în afara Uniunii Europene

    Transferurile de date in afara Uniunii Europene apar datorita circumstantelor organizatorice sau localizarii unora dintre furnizorii nostri (companii de livrare, companii de hosting).

    5.7 Dreptul membrilor

    Membrul poate oricând să verifice și/sau să modifice datele personale introduse în contul său accesând secțiunea "Contul meu" de pe site-ul sephora.ro sau în magazine.

    Membrul își poate exercita, de asemenea, în scris drepturile de acces, ștergere și portabilitate :

    • telefonic de Luni pana Vineri intre 10 a.m. si 9 p.m. la 031 432 8880 (apel telefonic cu tarif normal, *pentru controlul calității, acest apel poate fi înregistrat)
    • pe email la adresa: privacy@sephora.ro

    Pentru exercitarea acestor drepturi poate fi necesară o dovadă a identitații.

    De asemenea, membrul poate, în conformitate cu aceleași modalități, să își exercite dreptul de opoziție la prelucrarea datelor sale cu caracter personal în scopul prospectării și profilării comerciale sau să solicite ștergerea datelor sale cu caracter personal sau restricția în prelucrare.

    5.8 Informatii suplimentare

    Pentru informații complete cu privire la prelucrarea datelor sale personale, membrul este invitat să citească Politicile de Confidențialitate și Cookie-uri disponibile pe site-ul sephora.ro.

    Detalii de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO). Pentru orice problemă legată de colectarea și prelucrarea datelor personale de către Sephora, membrul poate contacta ofițerul de protecție a datelor din Sephora prin e-mail la adresa privacy@sephora.ro

    Membrii pot înainta o sesizare sau plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

    6. DREPTURI REZERVATE PENTRU SEPHORA

    Sephora își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale și va informa membrul cu privire la orice modificare prin mijloacele cele mai potrivite (scrisoare, e-mail, actualizarea noilor termeni și condiții generale pe site-ul sephora.ro, etc).

    Cea mai recentă versiune a termenilor și condițiilor generale ale Programului de Fidelitate Sephora este cea care poate fi consultată pe site-ul sephora.ro. Sephora invită astfel membrii să consulte în mod regulat site-ul sephora.ro.

    Sephora își rezervă, de asemenea, dreptul de a transmite oferte personalizate anumitor deținători ai Cardului de Fidelitate. Sephora își rezervă, de asemenea, dreptul de a modifica sau suspenda Programul de Fidelitate Sephora.

    Se precizează că, în cazul încetării definitive a Programului de Fidelitate Sephora sau al unei restructurări complete a acestuia, care implică pierderea ofertelor valabile și/sau zilelor de cumpărae și/sau punctelor acumulate, membrii vor fi informați printr-un mijloc considerat de Sephora ca fiind cel mai potrivit (scrisoare, e-mail sau SMS, etc.).

    În plus, Sephora nu poate garanta că punctele și/sau zilele de cumpărături acumulate și neutilizate vor fi refolosite sub orice formă în cadrul unei modificări a programului.

    Sephora își rezervă posibilitatea de a nu contacta membrii care nu sunt activi în Programul de Fidelitate Sephora (adică cei care nu au făcut o achiziție de mai mult de 12 luni prin prezentarea Cardului lor de Fidelitate Sephora) pentru a informa despre eventualele modificări aduse programului.

    Nicio actualizare, modificare sau suprimare a Programului de Fidelitate Sephora nu va da dreptul membrilor la despăgubire.

    7. SUSPENDAREA / DEZACTIVAREA / PIERDEREA PUNCTELOR

    Programul de Fidelitate Sephora este un program care are ca scop furnizarea de beneficii membrilor în funcție de achizițiile efectuate într-un magazin Sephora din România sau pe site-ul sephora.ro.

    În consecință, în cazul în care membrul nu efectuează nicio achiziție folosind Cardul său de Fidelitate Sephora pentru o perioadă de 18 luni consecutive, punctele sale acumulate și zilele de cumpărături se pierd.

    Programul de Fidelitate Sephora presupune, în plus, că membrul respectă termenii și condițiile generale ale programului și prezintă un comportament onest față de Sephora. În consecință, Sephora își rezervă posibilitatea de a suspenda programul de Fidelitate Sephora sau chiar de a dezactiva definitiv un Card de Fidelitate și, dacă este necesar, de a anula beneficiile aferente în cazul unei utilizări cu rea-credință a programului de Fidelitate Sephora și/sau vizavi de Sephora.

    Sephora va executa această suspendare și/sau dezactivare după ce a notificat membrul afectat de aceasta prin mijloacele care îi vor părea cele mai potrivite, fără ca membrul să poată solicita despăgubiri, în special în următoarele cazuri:

    • în caz de fraudă, tentativă de fraudă sau furt într-un magazin și/sau pe site-ul sephora.ro
    • în cazul utilizării necorespunzătoare sau al deturnării Programului de Fidelitate Sephora
    • în cazul unor acte care pot afecta funcționarea site-ului sephora.ro, funcționarea Programului de Fidelitate Sephora sau funcționarea magazinelor
    • în cazul unui număr anormal de mare de tranzacții în aceeași zi de cumpărături și/sau mai multe zile
    • în cazul în care un incident de plată nu a fost remediat într-o perioadă de o lună de la notificarea făcută de compania Sephora
    • mai general, în cazul încălcării dispozițiilor stipulate în prezentul document de Termeni și Condiții Generale.
    8. RĂSPUNDEREA

    Sephora este exonerată de orice răspundere pentru toate consecințele directe sau indirecte ale eventualelor funcționări defectuoase ale Programului de Fidelitate Sephora. Cu toate acestea, în eventualitatea unei funcționări defectuoase, Sephora va depune toate eforturile pentru ca membrul să poată păstra beneficiile aferente acumulării de zile de cumpărare și puncte.

    În cele din urmă, în cazul pierderii sau furtului Cardului de Fidelitate Sephora, trebuie anuntat Serviciul Clienti Sephora ce este accesibil de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 21:00, la telefon 031 432 8880 (numar cu tarif normal), email fidelitate@sephora.ro sau in magazine. Un nou card va fi trimis la domiciliul membrului cât mai curând posibil, iar acesta din urmă își poate păstra beneficiile aferente zilelor sale de cumpărături și punctelor acumulate și nefolosite de pe cardul anterior.



    Versiune în vigoare începând cu 19.06.2019